Ekonomiadministratör till kund i Karlskrona

Ekonomiadministratör till kund i Karlskrona

Arbetsbeskrivning

Har du tre års erfarenhet avekonomiadministration och fakturering?Varmt välkommen med din ansökan!
Om uppdraget
Vi söker en ekonomiadministratör till vår kund i Karlskrona som arbetar medhållbarhet och service. Kunden är en växande organisation och behöver stöttning av deras manuella fakturering.Tjänsten är ett konsultuppdragvia Bemannia som startar omgående och pågår i cirka 6 månader. Det finns möjlighet till förlängning av uppdraget. Notera att uppdraget innebär arbete mellan 6-8 timmar i veckan (1 dag i veckan).Arbete sker påplats vid kundens lokaler i Karlskrona.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer vara en del av kundens ekonomi/diarie-avdelning som har i uppdrag att på ett effektivt och tillförlitligt sättstödja organisationens övergripande mål genom att leverera, informera och driva utveckling. Det finns totalt 8 medarbetare på ekonomiavdelningen och 3 som arbetar medfakturering. Dina arbetsuppgifterna består av att fakturera den del av fakturering som görs manuellt hos kund.

Dina kvalifikationer
Erfarenhet av manuell fakturering
Godkänd gymnasieutbildning
Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl tal som skrift
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Minst 3 års erfarenhet av ekonomiadministration och fakturering

Vi söker dig som är analytisk, samarbetsorienterad och trygg i din kompetens.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 13/5.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg annelie.hammarborg@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på072 169 30 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 maj 2024
  • Ansök senast: 13 maj 2024

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024