Ekonomiadministratör i Stockholm

Ekonomiadministratör i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Brinner du för siffror och har tidigare erfarenhet av ekonomiarbete? Sök till tjänsten som ekonomiadministratör redan idag!
Om uppdraget
Vi söker nu en ekonomiadministratör till en kund i Stockholm som är verksam inom kommunal sektor. Tjänsten är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Bemannia, med placering hos kund.Uppdragets tjänstgöringsgrad är 50%. Uppdragsstart sker snarast möjligt men senast 1 juni 2024, därefter pågår uppdraget t.o.m. till 31 januari 2025. Det finns ävengoda chanser till förlängning till årsskiftet 2025.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiadministratör arbetar du på kommunens ekonomiavdelning med främst granskning och kontering av leverantörsfakturor. Utöver detta arbetar du med sedvanliga arbetsuppgifter inom området.

Dina kvalifikationer
Högskoleutbildning eller motsvarande med ekonomisk inriktning
Minst tre (3) års arbetserfarenhet som controller eller redovisningsekonom
Arbeta självständigt i förekommande ekonomisystem, t.ex. Agresso eller dylikt
Kommunicerar obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
Arbetar självständigt i MS Office

För denna tjänst behöver du styrka dina kvalifikationer genom att lämna två referenser från din senaste arbetsplats.
Meriterande
Erfarenhet av ekonomiadministration
Erfarenhet inom fastighetsekonomi
Erfarenhet av ekonomisystemet Agresso, Unit4 och fastighetssystemet LEB
Erfarenhet av hyresadministration

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-05-15
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons,sanna.perjons@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på070 884 96 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 maj 2024
  • Ansök senast: 15 maj 2024

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024